English

موج گزارش می‌دهد؛

نبود فضای ورزشی در روستای گهردو سیریک

پروژه سالن ورزشی روستای گهردو سیریک نیمه‌تمام رها شده، این در حالی است که پرجمعیت‌ترین روستای سیریک در شرایط کنونی هیچ‌ فضای ورزشی ندارند.

نبود فضای ورزشی در روستای گهردو سیریک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، روستای گهردو از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک دارای دو هزار و ۱۵۰ نفر جمعت است.

این روستا از پرجمعیت‌ترین روستا‌های شهرستان سیریک به‌حساب می‌آید که از هیچ‌گونه فضای ورزشی برخوردار نیست و علی‌رغم وعده‌هایی که در چند سال اخیر به مردم این روستا برای ایجاد فضای ورزشی داده شده ولی در عمل هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

در همین خصوص علی طاهری رئیس شورای روستای گهردو در گفت‌وگو با خبرنگار موج عنوان کرد: ما پرجمعیت‌ترین روستای سیریک هستیم ولی متأسفانه هیچ‌گونه فضای ورزشی در روستا ایجاد نشده و همین مسئله به افزایش آسیب‌های اجتماعی انجامیده است.

وی با اشاره به اینکه وعده‌های بسیاری در چند سال گذشته به مردم روستا داده شده ولی تاکنون احداث فضای ورزشی تحقق‌نیافته است، گفت: پروژه‌ی نیمه‌کاره سالن ورزشی این روستا سال‌هاست پیشرفت فیزیکی نداشته است و گویا عزمی برای اتمام این پروژه از سوی متولیان امر وجود ندارد.

طاهری با اشاره به اینکه چهار سال است ساخت پروژه سالن ورزشی این روستا آغاز شده است، افزود: متولی این پروژه اداره کل راه و شهرسازی است و علت متوقف شدن پروژه کمبود اعتبار برای تکمیل آن عنوان شده است.

رئیس شورای روستا گهردو در پایان ضمن بیان اینکه پیگیری‌های بسیاری برای تکمیل این پروژه انجام شده اما تاکنون اثری نداشته است، عنوان کرد: نیاز است متولیان امر جهت تکمیل این پروژه اقدام کنند تا جوانان این روستا از فضای ورزشی برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه