English

انهدام باند ۱۰ نفره سارقان سنگ آهن در هرمزگان

با هوشیاری، تلاش و سرعت عمل کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان باند ۱۰ نفره سارق و مالخران ۲۴ تن سنگ معدنی از یک انبار در بندرعباس شناسایی و در دو عملیات پلیسی دستگیر شدند.

انهدام باند 10 نفره سارقان سنگ آهن در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  بیان کرد:  در پی وقوع سرقت یک محموله سنگین سنگ معدنی از یک انبار در جاده اسکله رجایی و عدم ثبت و فقدان هیچگونه اطلاعات از ماهیت و یا آثاری از سرقت محموله، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی  استان قرار گرفت.
سردار جعفری ابراز داشت: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی های محسوس و نامحسوس توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد محموله های مسروقه توسط سارقان سنگ آهن از انبار سرقت کردند.
وی عنوان کرد: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی با اقدامات عملیاتی صورت گرفته و تلاش های بی وفقه و شبانه روزی تعداد ۵ سارق و ۵ نفر مالخر اموال مسروقه را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در دو عملیات ضربتی منجربه دستگیری متهمان شدند.
این مقام  ارشد انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به کشف سرقت ۲۰ تن سنگ فرومنگنز و ۴ تن سنگ نیکل در این پرونده، ارزش ریالی محموله های سرقت شده توسط این باند را برابر نظر کارشناسان اقتصادی ۵۰ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق برای آنان قرارمناسب صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه