English

علیرضا کناری رائیز:

مدیریتی از سوی شورا بر شهرداری بندرعباس وجود ندارد

کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: مدیریت در بندرعباس وجود دارد اما نظارت بر این مدیریت وجود ندارد، شورای شهر باید بر مجموعه شهرداری نظارت کند.

مدیریتی از سوی شورا بر شهرداری بندرعباس وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا کناری رائیز کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، در تشریح برنامه های خود عنوان داشت:11 برنامه برای شهر دارم، مستقل آماده ام اگر بتوانم اعتماد مردم را جلب کنم هر جایی که منافع شهر و شهروندان در میان باشد تمام قد خواهم ایستاد.
کناری رائیز بیان داشت: شورا باید مانند یک تیم عمل کند و جدا از اینکه هر کدام از اعضا وظیفه خطیر خود را انجام می دهد،  در کنار هم بهترین عملکرد را ارائه دهند. 
وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از بندرعباس بافت فرسوده است که اصلا زیبنده این شهر نیست، چاهستانی ها قرار بود پایلوت احیای بافت فرسوده در شهر باشد که در این محله نیز هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است.
وی عنوان کرد: مدیریت در بندرعباس وجود دارد اما نظارت بر این مدیریت وجود ندارد، شورای شهر باید بر مجموعه شهرداری نظارت کند.
کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس اذعان داشت: مدیریت هزینه از دیگر عامل مهم است که باید در شورا و شهرداری بندرعباس اجرا شود.
وی در پایان افزود: اگر بتوانیم فضاهای ورزشی و فرهنگی در محلات را افزایش دهیم می توانیم از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی