English

فرماندار قشم؛

مرکز جامع سلامت گورزین قشم دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار و رئیس شورای سلامت شهرستان قشم گفت: مرکز جامع سلامت در روستای گورزین قشم همزمان با آئین‌های دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

مرکز جامع سلامت گورزین قشم دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا نصری فرماندار قشم در حاشیه بازدید از این مجموعه حوزه سلامت، اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت گورزین با اعتبار 30 میلیارد و 450 میلیون ریالی توسط مجمع خیران سلامت و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان احداث شده است.

وی با اظهار رضایت از مشارکت و همکاری خیران قشمی در توسعه خدمات بهداشت و درمان، افزود: این مرکز حوزه سلامت با یک هزار و 390 متر مربع مساحت شامل 410   متر زیربنا، سه واحد زیست تیم سلامت و یک واحد سرایداری با آورده 30 میلیارد ریالی یکی از خیران جزیره و 2 میلیارد ریال مساعدت دانشگاه علوم پزشکی احداث شده است.

e057ee43-f4c6-4f8c-8397-6f563a20fa35

به گفته فرماندار قشم، دو میلیارد و 500 میلیون ریال هم برای تجهیزات از طرف دانشگاه علوم پزشکی به مرکز جامع سلامت روستای گورزین  تخصیص داده شده است که همزمان با برنامه‌های دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در بازدید از این مجموعه بهداشت و سلامت در روستای گورزین، پیگیری های دهیار روستا در راستای جذب مشارکت خیران و تعامل شبکه بهداشت و درمان برای تامین زیر ساخت‌های بهداشتی در این روستا را نمونه سودمند همکاری‌های بین بخشی که منتج به رفاه  مردم می‌شود، ارزیابی کرد.

شایان به ذکر است؛ فرماندار شهرستان قشم با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان همچنین از ساختمان در دست احداث مرکز اورژانس جاده ای درگهان هم بازدید کردند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان اظهار داشت: اشکالاتی وجود دارد و ما آن‌ها را قبول داریم که باید به دنبال رفع آن باشیم و از شهروندان خواهشمندیم همان‌طور که تاکنون همکاری داشته‌اند همچنان با حفظ آرامش همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه