English

علیرضا نصری در گفتگو با موج مطرح کرد؛

وحدت و حمایت های علما رمز موفقیت در ارائه خدمت به مردم

فرماندار قشم، اذعان داشت: تعامل، وحدت و حمایت های علما و معتمدین به ویژه ائمه محترم شهرستان و اهل سنت قشم نقش بسیار مهمی در تسهیل و پیشرفت امور و ارائه خدمت به مردم دارد.

وحدت و حمایت های علما رمز موفقیت در ارائه خدمت به مردم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا نصری فرماندار قشم، اذعان داشت: تعامل، وحدت و حمایت های علما و معتمدین به ویژه ائمه  محترم شهرستان و اهل سنت قشم نقش بسیار مهمی در تسهیل و پیشرفت امور و ارائه خدمت دارد.

فرماندار قشم با اشاره به اینکه تولید سه برابر بیشتر از سهم تعیین شده در  برنامه ششم توسعه در حوزه پرورش میگو در قشم تا پایان برنامه قابل تحقق است، تشریح کرد: تولید ۸۶ هزار تن ماهی از ۱۲۰ هزار سهم استان هرمزگان در برنامه ششم توسعه به  شهرستان قشم  محول شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توسعه جزایر برنامه مورد اهتمام دولت تدبیر و امید از آغاز کار بوده است، اظهار کرد: لایروبی اسکله لارک، رینگ دور جزیره و فعالیت خط حمل و نقل دریایی در همین راستا با پیگیری های مستقیم استاندار هرمزگان و انعقاد تفاهمنامه با بنیاد مستضعفان و جانبازان وارد فاز اجرایی شده است.

 علیرضا نصری فرماندار قشم ادامه داد: تولید ۱۳۰ مگاوات برق برای اولین بار و احداث دو نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی تا ۱۴۰۰، گام مهمی در تامین این زیر ساخت مهم رفاهی، عمرانی محسوب می شود. 

وی در خصوص اینکه تاکنون یکصد میلیارد تومان برای تامین آب روستاهای جزیره قشم هزینه شده، عنوان کرد: عملیات انتقال شبکه آبرسانی به  سه روستای معتمد آباد‌، نغاشه و تورگان امسال به اتمام می رسد و مشکلاتی که  در راه دسترسی کامل مردم جزیره قشم  به این عنصر حیاتی وجود دارد با تلاش و پیگیری مستمر در سال آینده مرتفع می شود. 

بر اساس گفته های علیرضا نصری فرماندار قشم؛  احداث ۳۵۰ کیلومتر  جاده، اجرای روکش آسفالت و بهسازی راه های اصلی و فرعی از دیگر اقدامات انجام شده است.

شایان ذکر است؛ تفاهمنامه سه جانبه سازمان منطقه آزاد، بنیاد مسکن و دهیاری ها برای بهسازی روستاها که ۲۰ روستا به اتمام رسیده و مقدمات اجرایی ۲۰ روستای دیگر آغاز شده، یکی از شواهد روشن تعامل و همکاری بین مسئولان برای ارائه خدمت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه