English

با تاثیر موج بارشی؛

نقاط شرقی و شمالی هرمزگان بارانی می شود

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: با تاثیر موج بارشی، طی امروز در مناطق شرقی و شمالی استان و نقاطی از مناطق مرکزی رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد مورد انتظار است.

نقاط شرقی و شمالی هرمزگان بارانی می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی روز جاری در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی  پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با تاثیر موج بارشی، طی امروز در مناطق شرقی و شمالی استان و نقاطی از مناطق مرکزی رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد مورد انتظار است.

وی گفت: از اوایل شب و طی روز دوشنبه تاثیرات این سامانه بارشی در سایر مناطق استان مورد انتظار است و به تدریج از ساعات صبح سه شنبه از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

ی عنوان کرد: دریا طی امروز در مناطق غربی  استان کمی متلاطم است، توصیه می شود با توجه به وقوع بارندگی در ساعات بعدازظهر و شب در محدوده جزایر غربی، شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

عارفی عنوان کرد: دریا به ویژه از ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان و تنگه ی هرمز با وزش بادهای جنوب غربی-شمال غربی نسبتا مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: سرعت وزش باد در جزایر غربی گاهی تا 45 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از 150 سانتیمتر خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه