English

طی ساعات بعداظهر؛

تردد دریایی شناورهای سبک با احتیاط صورت پذیرد

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در ساعات بعدازظهر با وزش باد جنوب غربی کمی مواج خواهد شد، لذا توصیه می شود شناورهای سبک در ساعات بعدازظهر احتیاط های لازم معمول کنند.

تردد دریایی شناورهای سبک با احتیاط صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی روزجاری(دوشنبه)، آسمان در غالب نقاط صاف، در مناطق شرقی استان قسمتی ابری به تدریج تا ساعات بعدازظهر با کاهش ابر پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دریا در ساعات بعدازظهر با وزش باد جنوب غربی کمی مواج خواهد شد، لذا توصیه می شود تردد دریایی   شناورهای سبک در ساعات بعدازظهر احتیاط های لازم معمول کنند.

عارفی تشریح کرد: از لحاظ دمایی موقتا روز سه شنبه افزایش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود، لیکن به تدریج از چهارشنبه تا روزهای پایانی هفته بین 1 تا 3 درجه سلسیوس از میزان دمای هوا در طول روز کاسته خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: روز پنجشنبه تاثیر یک موج بارشی در برخی نقاط جنوب کشور پیش بینی می شود، طی روزهای جمعه(23آبان ماه ) و شنبه (24 آبان ماه)در برخی نقاط استان هرمزگان نیز از جمله مناطق شمالی بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه