English

در راستای تحقق شعار سال؛

گاز مورد نیاز واحدهای صنعتی هرمزگان باید سریع تر تامین شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شرکت گاز هرمزگان موظف است طبق قانون گاز مورد نیاز واحدهای صنعتی استان را سریع تر تامین کند تا خللی در مسیر تولید این واحدها ایجاد نشود.

گاز مورد نیاز واحدهای صنعتی هرمزگان باید سریع تر تامین شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حیدری شامگاه چهارشنبه در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری هرمزگان برگزار شد، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در جزیره قشم، تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد قشم به صورت ویژه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی فعال مستقر در این منطقه را پیگیری و دنبال کند تا روند تولید در این واحدها سرعت گیرد.

وی با اشاره به مشکل کارخانجات تولید فرآورده های نفتی در تامین مواد اولیه، گفت: حل مشکل تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات تولید فرآورده های نفتی از طریق کارگروه ملی پیگیری می شود تا به صورت اساسی مشکلات این واحدها مرتفع شود.

حیدری به توسعه واحدهای صنعتی استان اشاره کرد و بیان داشت: توسعه واحد های مختلف صنعتی به ویژه صنایع فولادی و آلومینیوم طبق طرح های آمایش سرزمینی و استعداد های هر منطقه صورت پذیرد و هرمزگان از جمله مناطق مهم و با استعداد کشور برای توسعه این واحدها است.

معاون عماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: تقویت واحدهای بزرگ صنعتی در هرمزگان با رفع موانع و مشکلات پیش روی آنها در راستای تحقق شعار سال با جدیت دنبال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه