English

با حمایت های دولت محقق خواهد شد؛

بازگشت واحدهای راکد صنعتی و کشاورزی هرمزگان به چرخه تولید

معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شرایط بازگشت واحدهای راکد صنعتی و کشاورزی هرمزگان به چرخه تولید با حمایت های دولت محقق خواهد شد.

بازگشت واحدهای راکد صنعتی و کشاورزی هرمزگان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حیدری معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری هرمزگان عنوان کرد: شرایط احیای واحدهای تولیدی راکد در هرمزگان در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی با رفع موانع مهیا شود.

وی افزود: همراهی و همکاری شبکه بانکی استان نقش بسزایی در بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید استان دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: جذب تسهیلات رونق تولید تبصره ۱۸ با همکاری مجموعه دستگاه های اجرایی ذیربط، بانک ها و صاحبان صنایع تولید نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولید بخش های مختلف صنعتی و تولیدی دارد.

حیدری ابراز داشت: از همه ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای ایجاد شرایط تولید در هرمزگان بهره گرفته خواهد شد و در سال جهش تولید با تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروه شرایط تولید بسیاری از واحدها با رفع موانع مهیا شده است.

وی بیان کرد: بخش معدن استان ظرفیت مهمی برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید است که باید تلاش کرد زمینه رونق این بخش بیش از پیش در هرمزگان فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه