English

حجت الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی:

وضعیت نابسامان خدمات شهری در شان پارس‌آباد نیست

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: با توجه به وجود مراکز و واحدهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی بسیار بزرگ در منطقه مغان باید برای توسعه و پیشرفت سطح شهر نیز تلاش جدی شود.

وضعیت نابسامان خدمات شهری در شان پارس‌آباد نیست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در نشست با مسئولان پارس آباد با تاکید بر وجود واحدهای تولیدی بسیاری در منطقه اظهار کرد: با توجه به وجود مراکز و واحدهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی بسیار بزرگ در منطقه مغان باید برای توسعه و پیشرفت سطح شهر نیز تلاش جدی شود.

وی زحمات شبانه روزی کشاورزان منطقه را ارزشمند دانست و گفت: اغلب جمعیت شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان به شغل شریف کشاورزی و دامپروری که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های شمال استان اردبیل است مشغول هستند بنابراین باید رسیدگی به مسائل و مشکلات این مردم در اولویت باشد.

باقری بنابی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر در خدمت مقدم خدمت به مردم قرار دارند ادامه داد: شهرداری و شورای شهر در خدمت مقدم خدمت به مردم قرار دارند و باید مجموعه شهرداری با درآمد پایداری اداره امور و خدمات شهری را پیش ببرد اما در حال حاضر شهرداری پارس‌آباد در تامین حقوق کارگران خود با مشکل مواجه است بنابراین باید همگان دست به دست هم دهیم و برای حل این مسائل تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد افزود: شرکت‌های کشت‌، صنعت و دامپروری‌ پارس‌، مغان و فردوس در سطح منطقه چه در دوران واگذاری و چه در وضعیت فعلی باید در روند توسعه و آبادانی شهرستان نقش ویژه‌ای داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه