English

یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد بمناسبت گرامیداشت ۱۵ خرداد برگزار شد

در راستای گرامیداشت سالزوز ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد بمناسبت گرامیداشت ۱۵ خرداد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، در راستای گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

**ورود نفکتش‌های ایران به آب‌های ونزوئلا قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید

سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد در این مراسم اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند مردم ایران اسلامی راه شهید قاسم سلیمانی را در گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد.

وی امنیت اقتدار ایران اسلامی را در سایه خون شهدا دانست و افزود: در روزهای اخیر با ورود نفتکش‌های ایران به آب‌های ونزوئلا قدرت ایران اسلامی در اوج قرار می‌گیرد و به رخ جهانیان کشاند.

نوری با اشاره قدرت ایران در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: استقرار ماهواره نظامی ایران در مدار کره زمین نیز، تثبیت کننده قدرت علمی و دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

**مردم و مسئولان باید سیره عملی امام خمینی(ره) را سرلوحه خود قرار دهند

حجت الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد نیز در ادامه این مراسم بزرگداشت بیان کرد: ویژگی‌هایی همچون آینده نگری، شناخت دقیق از گذشته و آینده و دوراندیشی امام راحل را از سایر رهبران دنیا متمایز می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) برای همه می‌تواند الگو باشد اظهار کرد: مردم و مسئولان باید در تمامی زمینه‌های مختلف سیره عملی امام خمینی(ره) را سرلوحه خود قرار دهند و مثل او در میدان عمل گام بردارند.

باقری بنابی امنیت و اقتدار ایران را مرهون ایثارگری‌های رزمندگان اسلام دانست و ادامه داد: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم و باید قدردان آنان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه