English

با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور؛

ساختمان آموزشی اداری دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر به بهره برداری رسید

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: ساختمان آموزشی اداری دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به بهره برداری رسید.

ساختمان آموزشی اداری دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: ساختمان آموزش اداری دانشگاه آزاد بندر خمیر با دو هزار و ۱۲ مترمربع و در ۴ طبقه، ظرفیت پذیرش ۲ هزار دانشجو در ۱۲ رشته کاردانی و کارشناسی دارد.

در این مراسم محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به بازگشایی سال تحصیلی دانشگاه‌های آزاد در ۲۹ شهریور گفت: اگر شرایط موجود گسترس ویروس کرونا ادامه داشته باشد ما آماده اجرای طرح ۱۲ + ۴ هستیم.

محمدمهدی طهرانچی افزود: بر اساس این طرح دانشجویان باید ۴ جلسه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در گروه‌های ۵ تا ۷ نفره در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند و ۱۲ جلسه نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: جلسه‌های حضوری برای پرسش و پاسخ و آزمون‌های کلاسی برگزار می‌شود.

در ادامه این سفر رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور کلنگ سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس را هم به زمین زد.

محمدمهدی طهرانچی در این مراسم گفت: با راه‌اندازی این مرکز، جوانان می‌توانند در بخش‌های مختلف ناوبری و صنایع دریایی و فراساحل، در محیط عملی آموزش ببینند و ایده‌های نو جذب شود.

وی گفت: سرای کشتی سازی و نوآوری محصول‌های دریایی در ایزوایکو ایجاد می‌شود و بازار مصرف محصول‌های شرکت‌های دانش بنیانی که در این سرا مستقر می‌شوند، شرکت‌های زیرمجموعه ایزوایکو خواهند بود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۲ هزار عضو هیات علمی و یک میلیون دانشجو، در خدمت صنعت دریایی خواهد بود و شرکت‌های دانش بنیان ابزار، سیستم‌های ناوبری و تجهیزات مورد نیاز هر کشتی را خواهند ساخت.

امروز همچنین گلنگ ساخت پژوهشکده تالابی دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر و مجتمع آموزشی مدارس سما این شهرستان به زمین زده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه