English

محمودرضا امیاری مطرح کرد؛

توسعه ورزش هرمزگان با استفاده از ظرفیت های ساحلی

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت های ساحلی برای توسعه ورزش های مرتبط با آن می تواند فرصتی در ایجاد شکوفایی اقتصادی مناطق ساحلی شود.

توسعه ورزش هرمزگان با استفاده از ظرفیت های ساحلی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، با اشاره به طرحهای ابلاغی وزارت برای بانوان، اظهارکرد: بانوان ورزشکار ما بارها در میادین و عرصه‌های مختلف ورزشی شایستگی بالای خود را نشان داده‌اند که این موضوع نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بر نقش مهم و تأثیرگذار نواب روسای هیات های ورزشی استان در شکل گیری نگاه ویژه به پیشرفت ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: استعدادیابی، نظارت و پیگیری دقیق آن هم با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی می‌تواند رمز موفقیت ما در حوزه ورزش بانوان چه در بعد قهرمانی و حرفه‌ای و چه در بعد همگانی باشد.

وی یادآورشد: برنامه ریزی و چشم انداز بسیار خوبی برای ۶ ماهه دوم در دو حوزه ورزش و جوانان انجام شده که باید وقت و انرژی بیشتری را در این مسیر بگذاریم و همه هیئت های ورزشی باید برنامه ریزی خوبی برای توسعه ورزش استان داشته باشند.

متولی ورزش و جوانان استان بیان داشت: نواب روسای هیئت های ورزشی می بایست با هماهنگی روسای هیات های ورزشی درامورات اجرایی مشاورینی داشته باشند در ایجاد و یک تیم کاری رابرای پیشبرد اهداف خود داشته باشند.

امیاری با بیان اینکه نواب روسای هیات های ورزشی باید برنامه ای که چشم انداز ورزش بانوان رو دارند ارائه کنند، اظهارکرد: اداره کل هم پیگیر زیرساختهای ورزشی در استان و درحدتوان به کمک هیات ها خواهد آمد.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با تاکید براهمیت ورزش افزود: استاندار و همه مسئولان دست به دست هم داده ایم تا برای توسعه ورزش در دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی برنامه های خوبی انجام دهیم و امیدواریم اتفاقات خوبی برای ورزش استان بیانجامد.

امیاری بیان داشت: استعدادهای خوبی در بین بانوان ورزشکار در بخش ورزشهای انفرادی و تیمی وجود دارد و سعی کرده ایم در حدتوان هیئت های ورزشی را موردحمایت قراردهیم تا شاهد حضور و مدال آوری بیشتر بانوان قهرمان هرمزگانی در رده های، ملی، بین المللی، آسیایی، پارآسیایی و المپیک باشیم.

وی افزود: برای ارتقاء درحوزه ورزش باید برنامه ریزی مدون داشت و از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای اجرایی استفاده وسهم استان هرمزگان را ازاعتبارات مطالبه نمود.

متولی ورزش وجوانان استان بیان کرد: استفاده از ظرفیت های ساحلی برای توسعه ورزش های مرتبط با آن می تواند فرصتی در ایجاد نشاط اجتماعی و البته شکوفایی اقتصادی مناطق ساحلی شود و نوابین باید طرح، برنامه وسند چشم انداز چندساله برای توسعه و رشد ورزش بانوان داشته باشند.

از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست پیرامون ارائه تقویم ورزشی و برنامه های عملیاتی در سالجاری، برنامه هیات های ورزشی در سومین المپیاد استعدادهای ورزشی کشور، ارائه راهکارها و پیشنهادات مبنی برجبران زمان از دست رفته بدلیل شیوع بیماری کرونا و ......به ریاست محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان و مسئولین ستادی اداره کل در سالن جلسات غدیرفرمانداری بندرعباس برگزارشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه