English

به همت خانواده خیر رستمانی؛

عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی بیمارستان رستمانی پارسیان آغاز شد

رئیس بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان از آغاز عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان رستمانی پارسیان به همت خانواده خیر حوزه سلامت رستمانی خبر داد.

عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی بیمارستان رستمانی پارسیان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی اکبری رئیس بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان، با اشاره به افزایش جمعیت در شهرستان پارسیان و لزوم ارتقاء فضاهای فیزیکی بیمارستان افزود: با همکاری و مشارکت خیران به دنبال ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیماران در فضای فیزیکی استاندارد با امکانات مناسب هستیم.

اکبری ابراز کرد: در نشست مشترکی با خانواده مرحوم رستمانی از خیران سلامت شهرستان پارسیان مقرر شد، اعتبار ساخت این پروژه درمانی توسط این خانواده خیر تامین شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید در فضای داخلی بیمارستان احداث می شود اظهار کرد: با احداث این ساختمان علاوه بر استاندارد شدن درمانگاه تخصصی و امکان ارائه خدمات سرپایی بیشتر به بیماران، فضاهای موجود در ساختمان فعلی که بعنوان درمانگاه و بخش اداری مورد استفاده است به بخش های بستری بیماران تبدیل و امکان افزایش تخت، مهیا خواهد شد.

رئیس بیمارستان رستمانی عنوان کرد: متراژ زمین حدود ١٢٠٠ متر مربع در ضلع شرقی بیمارستانمنتهی به خیابان اصلی بوده و این ساختمان در سه طبقه ساخته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه