English

شناسایی و دستگیری متهم متواری پس از ۱۰ سال در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش پلیس استان یک متهم متواری از استان فارس پس از ده سال در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری متهم متواری پس از 10 سال در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به اتهام آدم ربایی در شهرستان لارستان استان فارس به مجازات 15 سال حبس محکوم و از آن شهرستان فرار و خود را در حوزه استحفاظی استان هرمزگان مخفی کرده ، پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

سردار"غلامرضا جعفری" افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی هرمزگان با اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات میدانی پس از چندین روز تلاش بی وقفه مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرکردند. 

این مقام ارشد انتظامی استان ظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از 10 سال فرار از قانون، جهت سیرمراحل قانونی و تحمل مجازات به زندان بندرعباس تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف ، مراتب را از طریق مرکز فوریتهای پلیس 110 در میان بگذارند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه