English

سرگرد محمد زنگانه تاکید کرد؛

اخذ نوبت و عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک باعث محرومیت یک ماهه می شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تاکید کرد: در صورتی که فردی در نوبت تعویض پلاک خودرو مراجعه نکند به مدت یک ماه از دریافت نوبت مجدد و خدمات مرکز تعویض پلاک محروم خواهد شد.

اخذ نوبت و عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک باعث محرومیت یک ماهه می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  سرگرد  محمد زنگانه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: یکی از خدمات پلیس راهور برای تهسیل در روند امور مراجعین به مرکز تعویض پلاک ، فعال سازی سیستم نوبت دهی است که افراد متقاضی می توانند هر جمعه بر اساس نیاز،  نوبت خود را  جهت دریافت خدمات مرکز تعویض پلاک معین کنند.

وی افزود: در شرایط عادی روزانه امکان ارائه خدمات به ۱۶۰ نفر برای ۸۰ خودرو در راستای تعویض پلاک میسر می باشد اما به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی براساس مصوبات شورای سلامت و اهمیت سلامتی مردم در این روزهای کرونایی خدمات مرکز تعویض پلاک به ۸۰ نفر و ۴۰ خودرو کاهش یافته است.

زنگانه ادامه داد: متأسفانه در هفته گذشته روزانه۵۰ درصد افرادی که نسبت به اخذ نوبت برای تعویض و نقل و انتقال پلاک خودروی خود اقدام کرده بودند به مرکز مراجعه نداشته اند و این کار باعث ایجاد نارضایتی برای دیگر مالکان خودروها شده است.

معاون اجتماعی پلیس کیش اظهار داشت: افراد بر اساس نوبت اخذ شده به مرکز تعویض پلاک مراجعه می نمایند و در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده به مدت یک ماه از دریافت نوبت مجدد و خدمات مرکز تعویض پلاک محروم خواهند شد.

وی تصریح کرد: در باز زمانی هفته گذشته از ۲۸ تیرماه الی ۲ مرداد ماه ۳۲۰ نفر برای تعویض و نقل و انتقال پلاک، دریافت پلاک گذر موقت خدمات اداری چون ترخیص، استعلام پلاک واصالت خودرویی به پلیس راهور مراجعه داشته اند.

 زنگانه گفت: امیدواریم در این روزهای کرونایی مردم عزیز بر اساس نیاز ، ضرورت و اطمینان از حضور در وقت تعیین شده نسبت به دریافت نوبت اقدام و با مدارک کامل در ساختمان پلیس راهور حاضر شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: اخذ نوبت و عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک باعث ایجاد نارضایتی عمومی در روند ارائه خدمات می شود، از همه عزیزان خواهشمندیم با رعایت حقوق دیگران همکاری لازم را با پلیس بعمل آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی