English

میناب دارای ظرفیت خوبی در عرصه کشاورزی گیاهان گرمسیری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: شهرستان میناب را دارای ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه کشاورزی گیاهان گرمسیری است و از مسئولان این دانشگاه میخواهیم تا با تلاش و کشف این توانمندی‌ها به رشد و توسعه منطقه کمک کنند.

میناب دارای ظرفیت خوبی در عرصه کشاورزی گیاهان گرمسیری است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب یکی از بزرگترین مؤسسه آموزش عالی استان است که توانسته خدمات در‌خور توجهی به مردم این خطه ارائه کند.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برآیند فکری جامعه است که از مردم و برای مردم فعالیت می‌کند و در همه صحنه‌های علمی، پژوهشی، اجتماعی و غیره نقش‌ موفقی داشته که باید این روند ادامه داشته باشد.

کامرانی با توجه به موضوع بهداشت و شیوع ویروس کرونا گفت: امروز بیماری کرونا به‌ عنوان اصلی‌‌ترین دغدغه جهان است و پس از شیوع این بیماری وظیفه داریم به‌عنوان یک دانشگاه با شناسایی تهدیدات دوران کرونایی آنان را به فرصت تبدیل و در راستای تأمین منافع مردم به‌ویژه در حوزه سلامت و بهداشت برنامه‌های علمی و عملی ارائه کنیم.

وی هم‌افزایی و مشارکت در امور را رمز موفقیت بوده است و تأکید کرد: همه ما باید در کنار‌ هم برای سازندگی و شکوفایی تمام بخش‌های جامعه تلاش کنیم و از هیچ تلاشی در این عرصه فروگذار نکنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: شهرستان میناب را دارای ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه کشاورزی گیاهان گرمسیری است و از مسئولان این دانشگاه میخواهیم تا با تلاش و کشف این توانمندی‌ها به رشد و توسعه منطقه کمک کنند.

وی در ادامه توجه و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور شد و تأکید کرد: کارآفرین‌‌ بودن دانشگاه‌ها فقط با رشد و توسعه با سرمایه‌گذاری فکری و علمی میسر است که باید با نگاه ویژه به آن، خود را از نسل سوم و چهارم دانشگاه‌های جهان عبور دهیم و با تولید دانش و ثروت، انتقال دانش و تمدن‌سازی، رهبری جامعه را در حوزه کار و عمل به‌عهده بگیریم و بالندگی و شکوفایی را در همه بخش‌ها به‌عمل تبدیل کنیم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب نیز با بیان اینکه آماده کمک به سرپرست جدید هستم در این واحد دانشگاهی هستم گفت: تمام تلاش خود را در طول دوران مسئولیت عرضه داشتم و امیدوارم توانسته باشم رضایت خالق یکتا، مردم و دانشگاهیان این شهرستان را محقق کنم.

حمید باقری دهبارز با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید افزود: به‌ عنوان هیئت علمی در خدمت توسعه و پیشرفت این دانشگاه هستم و امیدوارم بتوانم کمکی کنم.

در پایان جلسه با حکم دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی باقر بارانی‌نیا را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی میناب معرفی و از خدمات حمید باقری‌دهبارز رئیس سابق این واحد دانشگاهی قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه