English

فاطمه نوروزیان:

تغییر نگرش و رفتار مردم با کمک رسانه ها تحقق می یابد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نقش بی بدیل رسانه ها و تاثیرگذاری تولیدات هنری که تلفیقی از خبر، عکس و فیلم است، در افزایش دانش و آگاهی، تغییر نگرش و نهایتا تغییر رفتار آحاد جامعه بسیار موثر است.

تغییر نگرش و رفتار مردم با کمک رسانه ها تحقق می یابد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: از ابتدای اپیدمی و پاندمی ویروس کرونا و بیماری کووید 19 تا کنون رسانه ها بصورت خودجوش و جهادگرانه در کنار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده‌اند و کماکان همپای بخش بهداشت و درمان استان در حال فعالیت هستند که بسیار قابل تقدیر است.

نوروزیان عنوان کرد: تا کنون با همکاری همه اصحاب رسانه در زمینه افزایش آگاهی و دانش عموم مردم توانستیم موضوع رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و استفاده از ماسک را تا حد ممکن در سطح جامعه نهادینه کنیم و از این مرحله به بعد باید تلاشمان را در تغییر نگرش و رفتار مردم متمرکز کنیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه خاطر نشان کرد: از آنجائیکه با ویروس جدیدی روبرو هستیم و هر روز به اطلاعات جدیدی از این ویروس دست پیدا می کنیم که مدام در حال تغییرات است؛ لذا به روز کردن اطلاعات و دانش مردم حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه