English

کشف ۲۲ میلیاردی لودر قاچاق در بندر خمیر

با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان بندرخمیر محموله 22 میلیاردی لودر قاچاق شناسایی و کشف شد.

کشف 22 میلیاردی لودر قاچاق در بندر خمیر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علیرضا گزمه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "پهل" شهرستان بندرخمیر در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق ، کنترل محورهای مواصلاتی روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تریلی که قصد انتقال یک دستگاه لودر را داشت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا گزمه افزود: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه یک دستگاه لودر قاچاق کشف و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 22 میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز ، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی