English

برخورد دو دستگاه تانکر حامل سوخت مواد نفتی منجر به آتش سوزی شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از تصادف دو دستگاه تانکر حامل سوخت مواد نفتی با یکدیگر در محور بندرعباس- بندرخمیر خبر داد.

برخورد دو دستگاه تانکر حامل سوخت مواد نفتی منجر به آتش سوزی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسن امینی زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از تصادف دو دستگاه تانکر حامل سوخت مواد نفتی با یکدیگر  در محور بندرعباس- بندرخمیر خبر داد و گفت: مرکز 125 آتش نشانی در ساعت ۱۸:۱۵ امروز از وقوع این حادثه مطلع شده و بلافاصله با همکاری تیم عملیاتی آتش نشانان منطقه ویژه اقتصادی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، آتش نشانی های کشتی سازی، فولاد، بندرشهید رجایی عملیات اطفای حریق آغاز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  آتش نشانان از ایستگاه شماره ۲ بندرعباس نیز به محل اعزام شدند، عنوان کرد: راننده یکی از تانکرها که مصدوم شده بود توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

امینی زاده ادامه داد: بر اثر این برخورد حریق گسترده ای صورت گرفت که اطفای آن ۲ ساعت با تلاش آتش نشانان مجموعه های ذکر شده به طول انجامید و به طور کامل اطفا صورت پذیرفت.

گفتنی است؛ در این حادثه محور بندرعباس- بندرخمیر به طور کامل بسته شده بود که سریعاً با تلاش ماموران راهور و پلیس راه، مسیر دیگری تا پایان عملیات اطفا و تخلیه سوخت جایگزین شد.

هم اکنون آتش نشانان به صورت کاملاً آماده تا پایان عملیات تخلیه سوخت در محل حضور دارند.

علت سانحه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی