English

سردار غلام رضا جعفری از یک عملیات مشترک پلیسی خبرداد؛

کشف ۷۰۰ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف حدود 700 کیلو مواد مخدر طی عملیات مشترک پلیس هرمزگان و کرمان خبر داد.

کشف 700 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلام رضا جعفری فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سودا گران مرگ، بامداد امروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت اطلاعاتی، رصد و کنترل محورهای مواصلاتی، اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را در محور ایرانشهر قلعه گنج شناسایی کردند.

وی افزود: پس از رد زنی و تعقیب و مراقبت های ویژه یک دستگاه خودرو نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قلعه گنج استان کرمان در یک تعقیب و گریز طولانی و درگیری مسلحانه، قاچاقچیان با رها کردن خودرو حامل مواد مخدر از محل متواری شدند.

جعفری گفت: خودرو به یگان انتقال و در بازرسی دقیق از آن 700 کیلو مواد مخدر شامل 500 کیلو تریاک و 200 کیلو حشیش کشف و ضبط شد و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با قاطعیت با آنان برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه