English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و ۳۰۵ کیلو مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان در 72 ساعت گذشته 1 تن و 305 کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و 24 سوداگر مرگ شناسایی ودستگیر شدند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و 305 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اراتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 72 ساعت گذشته موفق شدند 13 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و  و در عملیات های ضربتی توقیف نمایند. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی دقیق از خودروها 930 کیلو و 639 گرم تریاک ، 133 کیلو و 292 گرم حشیش ، 2 کیلو هرویین ، 10 کیلو و 782گرم سایر مواد جمعا 1 تن و 305 کیلو انواع مواد افیونی کشف و ضبط و در این رابطه 24 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : در 72 ساعت گذشته با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی ماموران 26 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق و توزیع مواد در سطح استان اجرا و در اجرای این طرح ها 167 معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه