English

سردار غلامرضا جعفری خبرداد؛

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در میناب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف 102 هزارو600 لیتر گازوییل قاچاق خور بندزرک میناب خبر داد.

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در اجرای مرحله سوم طرح ضربتی نصر 2مبارزه با قاچاق فراوردهای نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های پنهان و آشکار از قاچاق سوخت به روش جدید و معروف به مشک ماری در "خوربندزرک" مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاق چیان ، سوخت قاچاق را توسط خودروهای نیسان به کنار خور بندزرک انتقال داده واز آنجا قصد داشتند بوسیله مشک ماری شناور با قایق به دریا انتقال دهند که ماموران با تشکیل یک تیم منسجم با هماهنگی قضایی به محل اعزام و موفق شدند با تلاش فراوان نسبت به تخلیه مشک ها در سه نقطه جداگانه در خوراقدام ودر این رابطه 102هزارو 600 لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را  8میلیارد و 520 میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: سوخت های قاچاق کشف شده با استفاده از 4 دستگاه کامیون تانکر به شرکت پخش ف راورده های نفتی میناب تحویل و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه