English

حسین فرشیدی خبر داد؛

آمادگی کامل نقاهتگاه‌های هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تمام نقاهتگاه های این استان که برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده، در آمادگی کامل به سر می‌برند.

آمادگی کامل نقاهتگاه‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی   در بازدید از این نقاهتگاه‌ ها در بندرعباس که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان انجام شد، اظهار داشت: ظرفیت این نقاهتگاه ها 200 تخت در مرکز استان است.

وی افزود: در صورت نیاز به انتقال بیماران کووید-19 از بخش های بستری برای گذراندن دوران 14 روزه نقاهت، این مراکز فعالیت خود را جهت خدمت به بیماران آغاز خواهند کرد.

فرشیدی تصریح کرد: هم اکنون یک هزار نفر در مراکز درمانی استان به منظور بررسی بیشتر تحت قرنطینه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مهمترین راه برای پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، پرهیز از حضور در تجمعات و ترددهای غیر ضروری ، ماندن در خانه ،  توجه به توصیه های بهداشتی و رعایت اصول، تعطیلی صنوف غیرضرور و دوری از ترس و اضطراب ذکر شده است.

وی در پایان اظهار داشت: این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه