English

فریدون همتی:

ادارات استان هرمزگان تا ۱۵ فروردین‌ با حداقل نیرو فعالیت کنند

به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان نیز همانند کل کشور به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

ادارات استان هرمزگان تا ۱۵ فروردین‌ با حداقل نیرو فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ادارات استان ابلاغ کرد: به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان نیز همانند کل کشور به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

در این زمینه به طور گردشی استفاده از نیروها انجام می‌گیرد و حدود یک سوم باید در محل کار باشند و دوسوم باید در مرخصی و یا دور کاری باشند.

بخش اداری شهرداری‌ها نیز تا ۱۵ فروردین‌ماه با یک سوم ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

به منظور حفظ سلامتی کانون خانواده، بانوان کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان می توانند با تشخیص مدیران مجموعه و در صورت امکان دورکاری تا ۱۵ فروردین‌ماه در محل کار حضور نیابند و فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام دهند. (لازم به توضیح است این مصوبه شامل بانوان کارمند در ارگان‌های امدادی و درمانی و بهداشتی نمی‌گردد.)

ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید کارهای ضروری را با اتخاذ شیوه های مناسب به ویژه با استفاده از دورکاری و کاهش حضور کارکنان با ارائه مرخصی و شیفت بندی انجام دهند.

واحدهای تولیدی در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال خواهند بود تا نیازهای مردم به خوبی تامین شود و از مردم نیز می‌خواهیم برای خرید اقلام مورد نیاز، بیشتر از شیوه های خرید اینترنتی و تلفنی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه