English

سعید ناجی عنوان کرد؛

احداث جایگاه های جدید سوخت در هرمزگان با رویکرد ارتقا رفاه عمومی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: واگذاری مجوز احداث جایگاه های جدید سوخت در استان باید بر مبنای رفاه حال مردم و از همه مهمتر در جهت جلوگیری از قاچاق سوخت باشد.

احداث جایگاه های جدید سوخت در هرمزگان با رویکرد ارتقا رفاه عمومی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه کار گروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج شبکه فرآورده های نفتی استان، در جمع خبرنگاران، افزود: در کنار نکات اصولی برای  صدور مجوز احداث جایگاه های سوخت در استان باید چند نکته دیگر نیز مد نظر متولیان امر باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، اضافه کرد: البته نباید در کنار رفاه حال مردم سود و منفعت سرمایه گذار را فراموش کرد، سرمایه گذاری که در این حوزه سرمایه گذاری می کند باید بتواند از سرمایه خود سود و منفعت ببرد.

ناجی نشان با اشاره به اینکه جایگاه سوخت  باید چه شرایطی داشته باشد، عنوان کرد: اولین نکته ارایه خدمات و دسترسی آسان مردم به جایگاه های سوخت در سطح شهرها و روستاهای استان است. 

وی تاکید کرد: مهم تر از این دو نکته  پیشگیری از ایجاد زمینه های قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی در استان است که باید مد نظر تمامی متولیان امر قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه