English

علی نیکویی:

مشارکت مردم در انتخابات مظهر اقتدار ملی کشور است

فرماندار بندرلنگه با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات مظهر اقتدار ملی کشور است، گفت: هر کسی به ایران و امنیت آن علاقمند است، باید در انتخابات شرکت کند.

مشارکت مردم در انتخابات مظهر اقتدار ملی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی نیکویی فرماندار بندرلنگه بابیان اینکه، اهمیت مشارکت مردم درانتخابات یعنی اقتدارملی، اذعان داشت: با ایستادگی در برابر تحریم ها، نا امیدکردن دشمن و تعیین سرنوشت خود، ضریب امنیتی در کشور ارتقا می یابد و توسعه اقتصادی برای مردم آشکار خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هر کسی به ایران و امنیت آن علاقمند است، باید در انتخابات شرکت کند، افزود: حضور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه باعث تقویت پایه های اقتصادملی، حاکمیت دینی و آبرومندی ملت ایران خواهد شد.

علی نیکویی با بیان اینکه ۲۲ بهمن یک حادثه ای بود که در تاریخ ماندگار شد، اضافه کرد: ان‌شاءالله ملت ایران با حضور عظیم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضربه کوبنده‌ای بر سیاست های دشمن وارد خواهند کرد و نقشه های دشمن را همچون گذشته با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری پشت سرخواهیم گذاشت.

فرماندار بندرلنگه، گفت: باوجود همه تحریم های تلخ وتهدیدهای دشمن، ما توانستیم اقدامات بسیار خوبی را در این شهرستان انجام دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درطول ایام مبارک دهه فجر قریب ۸۲ میلیاردتومان پروژه های عمرانی درسطح شهرستان و روستاهای بخش مرکزی به بهربرداری رسیده، که نشان دهنده این است که  دولت درتلاش برای خدمات رسانی به مردم دست از پشتکار خود بر نداشته است.

 نیکویی درپایان گفت: ۲۲بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که تفکر آن درجهان اسلام ماندگار شد وخون پاک و مطهر این شهید والا مقام پایان بخش حضور آمریکای جنایتکار در منطقه شد و زنگ پایان عمر اسرائیل زودتر به صدا درخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه