English

با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان؛

ویزیت رایگان در مراکز درمانی هرمزگان در هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی این استان در هفته بسیج خبر داد.

ویزیت رایگان در مراکز درمانی هرمزگان در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  ابراهیم حسن نژاد رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در ابتدای جلسه با اشاره به خدمت رسانی سازمان در کربلایی معلی به مناسبت اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: امسال توسط پنج موکبی که از استان هرمزگان به نام شهید عراقی زاده به کربلا اعزام شد، خدمات تخصصی تری به زائرین عزیز ارائه شد و موکب طب سنتی که برای اولین بار در استان تشکیل و اعزام شده بود روزانه بیش از ۳ هزار نفر را ویزیت رایگان کرد.

وی با تقدیر و تشکر از کلیه کسانی که در اعزام این موکب ها همکاری کردند افزود: گفتگو و برنامه‌ریزی‌هایی با کشور عراق در حال انجام است که در سال آینده محل هایی را برای ساخت موکب های ثابت برای استان هرمزگان اختصاص دهیم که این در کیفیت ارائه خدمت به زائرین محترم تاثیر زیادی دارد.

اعزام پزشکان متخصص و فوق تخصص از برنامه‌هایی بود که در این جلسه در مورد آن صحبت شد.

حسن نژاد در این مورد گفت: در نشستی که با مجمع خیرین استان تشکیل شد، قرار شده تفاهم‌نامه‌ای نوشته شود که بر طبق امکانات و تجهیزات هر منطقه در استان، تیم های متخصص و فوق تخصص را به آنجا اعزام کنیم تا مردم بتوانند خدمات لازم را رایگان دریافت کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان تصریح کرد: به دنبال اعتباری برای خرید دستگاه رادیولوژی سیار هستیم تا در مناطقی که مورد نیاز است به صورت دوره ای رادیولوژیست اعزام کنیم.

مسئولین بسیج جامعه پزشکی شهرستان های استان هم در این جلسه برنامه های هفته بسیج را به صورت ویدئوکنفرانس تشریح کردند.

اعزام دندانپزشک، پزشک متخصص و فوق تخصص، ماما، مشاور تغذیه، بینایی سنجی و دیگر رشته ها به مناطق محروم، مدارس ابتدایی و غربالگری دیابت فشارخون، دیدار با خانواده های معزز شهدا، برگزاری همایش و گردهمایی بسیجیان، برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در هفته بسیج انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه