English

حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر:

وضعیت اسف بار فاضلاب و پرسه سگ ها در کوچه هاى میناب

خطیب جمعه میناب گفت: برخی محلات میناب از وضعیت بد فاضلاب در کوچه هایشان و پرسه سگ های ولگرد، آزرده خاطر هستند، و با توجه به این شرایط به هیچ وجه حاضر به پرداخت مالیات نیستند.

وضعیت اسف بار فاضلاب و پرسه سگ ها در کوچه هاى میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام میرزا محمدحسین معتمدی‌فر خطیب جمعه میناب در آخرین خطبه های نماز جمعه خود در بین نمازگزارن این شهرستان، اذعان کرد: تمام شیعیان باید در عصر غیبت به وظیفه ای که بر گردنشان است عمل کنند و آن اصلاح اجتماعی است.

خطیب جمعه میناب،  گفت: ملت ما در 8 سال دفاع مقدس به خوبی مفهوم مقاومت را درک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی پزشکان و وکلا با بیشترین درآمد مالیات نمی دهند، گفت: فرار مالیاتی سرچشمه بی اعتمادی در کشور است.

خطیب جمعه میناب با تاکید براینکه باید برخورد قاطع با فراریان مالیاتی صورت گیرد، تصریح کرد: مردم ما مردمی فهمیم هستند اگر اعتماد به آنها باز گردانده شود مالیات را نیز پرداخت خواهند کرد همانطور که خمس و زکات خود را پرداخت می کنند. 

وی با ابراز ناراحتی در رابطه با موضوع بارگیری چوب های درختان و ارسال به شمال کشور، عنوان کرد: باید تدابیری بیندیشند تا به جای حمل چوب به شمال کشور، کارخانه های نئوپان سازی در همین منطقه ساخته شود.

خطیب جمعه میناب با بیان اینکه مدت خدمت گذاری بنده در شهرستان میناب به پایان رسید، ادامه داد: امام جمعه بندرعباس حجت الاسلام محمد عبادی زاده پیشنهادی در خصوص ماندن در استان را داده اند اما از جهتی که حجت بر من تمام شده بود تصمیم به ماندن نداشتم.

وی با اشاره به اینکه بنده همیشه خود را جز مردم دانسته ام تا مسئولان، و مردم میناب به عینه شاهد این موضوع بوده اند، عنوان کرد: کارهایی که در این مدت انجام شده با همراهی و وحدت مردم میناب بوده است. 

خطیب جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم محله شیخ آباد در این شهر از بوی بد فاضلاب رنج میبرند، تشریح کرد: برخی محلات میناب با وجود وضعیت اسف بار فاضلاب در کوچه هایشان و پرسه سگ های ولگرد، از این وضعیت آزرده خاطر هستند، و با توجه به این شرایط برخى به هیچ وجه حاضر به پرداخت مالیات نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر، گفت: در دوران خدمت بنده با کمک و همراهی خیرین می توان اقداماتی از جمله اتمام ۸۰ درصدی بیت الزهرا و تجهیز صد در صدی آن را نام برد.

وی با عنوان اینکه میناب میزبان انسان وارسته ای خواهد بود، ابراز کرد: حجت الاسلام صفایی حائری از علمای بزرگی است که امامت جمعه میناب را از هفته آینده بر عهده خواهد گرفت. 

شایان ذکر است؛ حجت اسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر هفته آینده خطبه های تربت جام در استان خراسان رضوی را اقامه خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه