English

شهردار بندرعباس خبر داد:

معرفی بندرعباس به عنوان شهر خلاق به یونسکو

شهردار بندرعباس گفت: بندرعباس به عنوان شهر خلاق در حوزه فرهنگ و هنر به یونسکو معرفی شده است.

معرفی بندرعباس به عنوان شهر خلاق به یونسکو

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس امینی‌زاده شهردار بندرعباس در آیین بهره‌برداری از پروژه های عمرانی شهرداری بندرعباس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: در این ایام شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد برای خدمت به مردم هستیم و امشب شاهد افتتاح چندین پروژه فرهنگی، هنری و خدماتی توسط شهرداری هستیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۳۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۹۲ میلیارد ریال در این ایام توسط شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: جهت‌گیری ما طی این سال‌ها بر اساس فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و تاکید بر تقویت بستر و زیرساخت های این حوزه است.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: اگر بخواهیم شاهد توسعه صحیح باشیم، باید به دنبال توسعه پایدار باشیم که ابعاد مختلفی برای این بخش مدنظر بوده و پرداختن به توسعه فرهنگی و اجتماعی جزو مولفه های اثر گذار است.

امینی زاده با تاکید براینکه اگر توسعه فرهنگی انجام نشود، حرکت صحیح نخواهد بود، ادامه داد: برنامه‌ای برای توسعه این زیرساخت ها طراحی شده تا بتوان بستر فعالیت‌های قوی و بهتر را ایجاد کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: استفاده از فرهنگسراها در راستای افزایش فعالیت‌های هنری به عنوان اهرم توسعه برای رونق بخشی به شهر و یکی از بحث‌های رونق بخشی به اشتغال خورد در شهرهای خلاق است. شهردار بندرعباس اظهار کرد: بندرعباس به عنوان شهر خلاق در زمینه فرهنگ و هنرهای بومی و محلی به یونسکو معرفی شده و امیدواریم به شبکه شهرهای خلاق دنیا بپیوندد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه