English

سرهنگ مجید صالح پور؛

کلیه وسایل نقلیه توقیفی پس از مهلت قانونی به مزایده گذاشته می شوند

رئیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با اشاره به وسایل نقلیه توقیفی، گفت: خودرو هایی که یک سال و موتورسیکلت هایی که 6 ماه از تاریخ توقیف آن ها می گذرد، به مزایده گذاشته می شوند.

کلیه وسایل نقلیه توقیفی پس از مهلت قانونی به مزایده گذاشته می شوند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان، با اشاره به وسایل نقلیه توقیفی، بیان کرد: مالکان خودرو هایی که یک سال و موتورسیکلت هایی که 6 ماه از تاریخ توقیف آن ها گذشته است، اگر بعد از این مدت مراجعه نکنند وسیله نقلیه آن ها تعیین تکلیف می شود. 

وی افزود: وسایل نقلیه این افراد پس از اعلام مقام قضایی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای انجام مزایده تحویل داده می شود.

این مقام انتظامی گفت: موتورسیکلت هایی را که مدت زیادی از توقیف شان گذشته، مالکان آن ها از امروز تا یک ماه آینده فرصت دارند با پرداخت حداکثر مبلغ 250 هزار تومان، وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم موتورسیکلت هایی که در توقیف پلیس هستند با تخفیف ویژه در هزینه ها، ترخیص می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان افزود: این تخفیف شامل موتورسیکلت هایی می شود که مشکل قانونی نداشته باشند و مدارک آن ها کامل باشد.

وی گفت: اکنون حدود ۲۶ هزار موتورسیکلت در پارکینگ های هرمزگان توقیف هستند.

رئیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان تصریح کرد: کلیه وسایل نقلیه شامل خودرو هایی که یک سال و موتورسیکلت هایی که شش ماه از تاریخ توقیف آن ها گذشته است، پس از گذشت این مهلت، به مزایده گذاشته می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • الياس دهقاني

    سلام اين طرح كى شروع شده وتاكى وقت داره؟شرايط ترخيص خودروها چگونه است،فقط بامدارك يا هزينه پاركينك وبيمه هم بايدپرداخت كني،ممنون

  • ناشناس

    این چ قانونیست ک بعداز۶ماه موتورم ب مزایده برودموتورباهزاربدبختی خریدم بعدبحساب دولت تصرف بشودب این میگن دزدی ازنوع زورگیری

    • مهدی

      یعنی واقعا این حقیقت داره حالا اون ننه مرده ای که تازه بعد از سه سال فهمیده که موتورش پارکینگه اصلا نره دنبالش ها؟طفلی پدر خانواده با چه امیدی خرج تحصیل دختر دانشجوش و یه کمک هزینه برای کسری رهن خونه روی فروش موتور حساب کرده بود

  • ناشناس

    یُخ بابا!

  • نازنین

    سلام آیا به نظر شمادرسته بعدازگذشت۱سال خودروشمابه مزایده گذاشته بشه شایدزمانی که خودروی من توقیف شده خودم به هردلیلی درزندان باشم حداقل زمان برای مزایده بایدهمو۵سال باشه

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه