English

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بندر خمیر

فرمانده انتظامی شهرستان خمیر از شناسایی و دستگیری 13 سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته دراین شهرستان خبر داد.

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بندر خمیر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ رضا علی‌بخشی فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با برنامه ریزی و انجام کار اطلاعاتی در یک ماه گذشته موفق شدند 515 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل   485 کیلو گرم تریاک و 29 کیلو گرم حشیش و 14 کیلو گرم سایر مواد کشف و ضبط کنند.

وی پیشگیری از وقوع سرقت را یکی از موضوعات مهم پلیس عنوان و افزود: با انجام اقدامات پیشگیرانه و تلاش های شبانه روزی پلیس، افزایش گشت‌های انتظامی و کنترل و پایش مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم در تیر ماه امسال 13 سارق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بندر خمیر خاطر نشان کرد: در راستای مبازره با قاچاق کالا و ارز نیز در این زمینه با تلاش شبانه روزی انجام شده درمدت یاد شده 25 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل، 63 هزارو 520بسته سیگار ، 3 هزار و 100 لیتر سوخت ، ،2 هزارو 26ثوب البسه ، 95 راس احشام قاچاق ،25 تن برنج و 2 تن انواع خشکبار و یک دستگاه خوردو بی ام و قاچاق در بندرخمیر کشف شده است.

این مسئول انتظامی اظهارداشت : در اجرای این طرح با تشدید برخورد با رانندگان متخلف ، 87دستگاه خودرو و 36 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند.

رضا علی بخشی تصریح کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان  36 نفرمتهم در خصوص جرائم مختلف دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی خمیر افزود : پلیس با اشراف امنیتی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی خود اجازه جولان به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت نمی دهد و عرصه را برای قاچاقچیان و متجاوزان حریم امنیت و مجرمان تنگ می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه