English

بیانیه کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با انتشار بیانیه ای نسبت به تخریب مدیر فرهنگی این دانشگاه واکنش نشان دادند.

بیانیه کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با انتشار بیانیه ای نسبت به تخریب مدیر فرهنگی این دانشگاه واکنش نشان دادند.

بخشی از بیانیه فعالین کانون ها فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که در اختیار این خبرگزاری قرار داده شده آمده است:

«در چند روز گذشته شاهد جریانی در فضای مجازی بودیم که از سمت تعداد اندکی از دانشجویان و به قصد متشنج کردن فضای فرهنگی و تخریب به ناحق مدیر فرهنگی انجام گرفت؛ بنابراین ما فعالین فرهنگی به عنوان بدنه‌ی اصلی فعالیت های فرهنگی دانشگاه برآن شدیم تا با بیانیه ای فضای اصلی فرهنگی دانشگاه را برای شما هم دانشگاهیان عزیزمان شرح دهیم؛ باشد که اندکی حقایق موجود را برایتان آشکار کرده باشیم.

در ابتدا باید بدانید که بسیج و انجمن اسلامی دو تشکل سیاسی هستند که می توانند فعالیت فرهنگی نیز داشته باشند ولی تمرکز فعالیتشان باید سیاسی باشد چرا که کانون های فرهنگی به صورت اختصاصی برای فعالیت های فرهنگی تشکیل شده اند و درجایی که صاحبان نظر رشته ای وجود دارد چرا افرادی که تخصص ندارند باید ورود کنند؟

مورد دوم! ما فعالین فرهنگی همیشه خواستار اتحاد بین دانشجویان بودیم و همیشه خواستیم همراه دانشجو باشیم نه در مقابلش! سوال ما از شما این است! چرا همیشه و در همه حال در مقابل ما قرارگرفته اید؟ مگر نه این که ما باید از مسئولانمان مطالبه کنیم پس چگونه است که ما رضایت مسئول مربوطه را می گرفتیم ولی برنامه های‌مان یکی پس از دیگری با کارشکنی های شما کنسل می‌شد؟

مگر غیر این بود که به اسم شرع و دین ولی به خاطر نگاه بسته و سلایق شخصی مانع برگزاری برنامه هایمان می‌شدید؟ چطور است که به ریتم پایین موسیقی پس زمینه جشن های ما اشکال وارد می‌کردید و ما را متهم به بی حرمت کردن فضای دانشگاه می‌کردید ولی در جشن +40 آهنگ هایی نظیر بهنام بانی پخش شد؟ یک سال و اندی از برنامه ای که در آن نورپردازی کوچکی اتفاق افتاده بود می گذرد و هنوز ما را به برگزاری کنسرت متهم می‌کنید!

گله و درد دل زیاد است ولی بیشتر از این در این مجال نمی گنجد.

درپایان ما نیز از معاونت فرهنگی جناب آقای دکتر نجاتی زاده مطالباتی داریم:

1 _ خواهشمندیم عدالت را در همه ی زمینه ها رعایت کنید؛ همه دانشجوها برابرند.

2 _ لطفا هرچه زودتر بودجه فرهنگی اختاصی را مشخص کنید تا بتوانیم بیشتر از قبل در خدمت هم دانشگاهیان عزیزمان باشیم.

3 _ از صمیم قلب تقاضا داریم بودجه اندک فرهنگی را با توجه به ارزشمندی همان فعالیت فرهنگی اختصاص دهید نه با توجه به گروه برگزار کننده و در آخر این که خواهشمندیم از مدیر فرهنگی دانشگاه که خود شما بیشتر از همه ما در جریان حمایت های همیشگی و با نگاه برابرشان به تمام فعالیت های فرهنگی بوده اید، تمام قد حمایت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه