English

هم‌زمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن صورت گرفت؛

اجرای سرود ۴۰ هزار نفری بر عرشه ناو لارک

مراسم اجرای سرود در قالب برنامه ای با عنوان سرود 40 هزاری نفری هم زمان با سراسر کشور توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در بندرعباس بر روی عرشه ناو لجستیکی لارک در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش برگزار شد.

اجرای سرود 40 هزار نفری بر عرشه ناو لارک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صبح امروز و  همزمان با سالروز ورود امام  خمینی (ره) به میهن  مراسم  اجرای سرود در  قالب برنامه ای با عنوان سرود 40 هزار نفری هم زمان با سراسر کشور  توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در بندرعباس بر روی عرشه ناو لجستیکی لارک در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان  گفت: در انقلاب اسلامی توجه خاصی به جوانان و نوجوانان  به عنوان آینده سازان این مرز و بوم می شود که اولین محل مناسب در شکل گیری و شکوفا سازی استعداد های نوجوانان و جوانان مسجد است.

«رضا کمالی» افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دنبال گسترش و ترویج خودباوری و توجه بیشتر در جوانان و نوجوانان هستند.

وی در ادامه با تاکید بر نقش و نسبت این کانون ها در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از محورها و کانون های مهم و اصلی در حرکت های خود جوش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش موج،  150 نفر از نوجوانان فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در اجرای سرود بر روی عرشه ناو لجستیکی لارک شرکت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی