English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان:

دو ماراتن جام هرمز باید در ابعاد جهانی برگزار شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: به دنبال بین المللی کردن مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور(جام هرمز) در سال آینده هستیم.

دو ماراتن جام هرمز باید در ابعاد جهانی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز اکرمی در خصوص برگزاری مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور(جام هرمز) که با حمایت شرکت بنا گستر کرانه برگزار می شود، افزود: سال‌به‌سال به عزت، اقتدار و توانمندی مسابقات دو ماراتن جام هرمز افزوده می‌شود و باید از زحمات تمام کسانی که برای بهتر برگزار شدن این مسابقات در هرمز تلاش می کنند، تقدیر کرد.

وی بابیان اینکه برگزاری باشکوه این مسابقات برای سال‌های متوالی افتخار و برگ زرینی برای استان هرمزگان است، تصریح کرد: حضور نماینده استان های کشور در هرمزگان و برگزاری این مسابقات در جوار خلیج همیشه فارس نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه این مسابقات باید هرساله برگزار و تداوم یابد، اضافه کرد: باید نام خلیج‌فارس در تمامی ابعاد کشور جاری باشد و این نام در اعماق این سرزمین و در تمامی منطقه طنین‌افکن شود.

اکرمی بابیان اینکه خوشبختانه استان هرمزگان ظرفیت های بزرگی در بحث بنگاه های اقتصادی دارد که باید در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود ورود کنند، تصریح کرد: باید از شرکت‌هایی همچون بنا گستر کرانه که به حمایت از ورزش می‌پردازند، تقدیر کرد که در این شرایط اقتصادی حامی ورزش بوده و هستند و به‌نوعی علاوه بر وظایف ذاتی به وظیفه اجتماعی خود متعهد هستند.

وی موفقیت و افزایش تولید و راندمان هر شرکتی را در سلامتی و تندرستی کارمندان و کارگرانش دانست و عنوان کرد: باید در راستای تربیت و تقویت نیروی انسانی به ورزش توجه ویژه کرد و در این امر تلاش ویژه‌ای به کاربست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم سال آینده مسابقه دو ماراتن جام هرمز در سطح بین‌المللی برگزار شود، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ریزی‌های لازم برای بین‌المللی کردن این مسابقات صورت گیرد زیرا هرمزگان ازلحاظ شرایط برگزاری این مسابقات در ابعاد جهانی را داراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه