English

امام جمعه شهرستان بندرلنگه؛

دشمنان قسم خورده اسلام از اتحاد مسلمانان آشفته و نگرانند

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: امروزه گرچه تحریم ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است اما خداوند به ما وعده داده که (فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ) که بدان به لطف خدا پس هر سختی آسانی می آید و ما نباید یاس به خود راه دهیم و کسانی که سعی در ایجاد یاس ونا امیدی در مردم دارند دوست مردم نیستند.

دشمنان قسم خورده اسلام از اتحاد  مسلمانان آشفته و نگرانند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام «سید محمد جواد رکنی» ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت و همپچنین میلاد امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین همواره از اتحاد مسلمانان آشفته و نگرانند و با اجرای هر برنامه ای که باعث تقویت وحدت مسلمین شود سخت مخالفت می کنند.

وی با اشاره به اینکه توصیه پیامبر اسلام (ص) و همچنین امام جعفر صادق(ص) بر محبت، برادری و وحدت بوده است، افزود: آنها سعی دارند چهره خشونت آمیزی از اسلام به دنیا نشان دهند و داعش و وهابیت را با آن همه جنایت بعنوان اسلام واقعی معرفی می‌کنند و نمی‌خواهند دنیا چهره رحمانی اسلام را ببیند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به 5 آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، بیان داشت: خدمات این نهاد انقلابی و ارزشی در حال حاضر و در دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و اینگونه است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تخریب بسیج را حرام دانسته است و این هشدار برای کسانی است که دانسته ویا نا دانسته دست به تخریب بسیج و سپاه می‌زنند.

رکنی با اشاره به مناسبت ۷ آذرماه روزنیروی دریایی و سالروز حماسه آفرینی پرسنل ناوچه ی موشک انداز «پیکان»، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی نیز، همچون سایر نیروها بحمدالله در آب های خلیج فارس و مرزهای آبی کشور در عرصه ی دفاع مقدس از کشور اسلامی مان چون نگینی درخشنده است و بر عرشه ی کشتی افتخار و صلابت خود استوار ایستاده است.

وی در پایان عنوان داشت: امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: امروزه گرچه تحریم ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است اما خداوند به ما وعده داده که (فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا )که بدان به لطف خدا پس هر سختی  آسانی می آید و ما نباید یاس به خود راه دهیم و کسانی که سعی در ایجاد یاس ونا امیدی در مردم دارند دوست مردم نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه