English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان؛

تشکل‌های دانشجویی پل ارتباطی میان دانشجویان و دانشگاه باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: رفع کمبودهای فضای ورزشی و فرهنگی در دانشگاه ها از وظایف مسئولان دانشگاهی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

تشکل‌های دانشجویی پل ارتباطی میان دانشجویان و دانشگاه باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «بهروز اکرمی» در نشست با تشکل های دانشجویی استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانشجویان آینده سازان جامعه هستند و اولویت آنها باید کسب علم باشد، گفت: رفع کمبودهای فضای ورزشی و فرهنگی در دانشگاه ها از وظایف مسئولان دانشگاهی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همواره به دنبال بر طرف سازی مسائل دانشگاه ها در زمینه نیازهای دانشجویی بوده ام، تاکید کرد: چنانچه کمبودی در دانشگاه از قبیل نیاز کتاب برای کتابخانه ها، فضای ورزشی، فضای سبز و از این قبیل وجود داشته و از سوی دانشگاه پیگیری شود در حد توان مسئولان استانی همکاری صورت خواهد گرفت.

اکرمی بر همکاری سازنده میان تشکل های دانشجویی با دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشجویان می توانند با ارائه ایده خلاقانه دانشگاه را در رفع نیازهای خود کمک کنند، تشکل های دانشجویی می توانند پل ارتباطی میان دانشجویان و دانشگاه باشند.

وی اضافه کرد: تشکل های دانشجویی به عنوان یک تشکل صنفی باید مطالبات دانشجویان را به مذاکره با مسئولان دانشگاه پیگیری کنند.

اکرمی دانشجویان را به تفکر و تعقل در موارد پیرامونی تشویق کرد و گفت: نباید تنها بر مبنای شنیده ها قضاوت کرد زیرا برخی از شنیده ها اطلاعات ناصحیح است و موجب قضاوت های ناثواب خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی