English

آمار رو به افزایش مسمومان الکلی در بندرعباس/۱۱ نفر جان خود را از دست دادند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان هرمزگان گفت: افرادی که در 12 ساعت گذشته مشروب الکلی دست ساز مصرف کرده اند در صورت داشتن علایم تهوع و استفراغ، سردرد، سرگیجه و تاری دید سریعاً به بیمارستان مراجعه کنند.

آمار رو به افزایش مسمومان الکلی در بندرعباس/11 نفر جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید «حسین داوودی» با اشاره به موضوع مصرف مشروبات الکلی دست ساز و مسمویت شماری از شهروندان بندرعباسی گفت: به احتمال زیاد شروع مصرف مشروبات الکلی دست ساز از روز سه‌شنبه بوده و از روز چهارشنبه علایم مسمومیت و مراجعه به بیمارستان آغاز شده است.

وی افزود: تا کنون 137 نفر به در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی به دو بیمارستان شهید محمدی و خلیج فارس مراجعه کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان هرمزگان تصریح کرد: عمده ی بیماران در بیمارستان شهید محمدی پذیرش شده و تنها 17 مورد به بیمارستان خلیج فارس مراجعه کرده اند.

داوودی با بیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم است، ابراز داشت: متأسفانه 11 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند.

 وی خاطر نشان ساخت: تاکنون 60 نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه مصدمان در گروه سنی 15 تا 65 سال قرار دارند و عمدتا جوان هستند، گفت:  مصرف الکل علاوه بر اینکه یک رفتار غیر قانونی و غیر شرعی است، رفتاری پر خطر محسوب می شود و جوانان ما باید از اینگونه رفتارها اجتناب کنند.

داوودی تاکید کرد: افرادی که در 12 ساعت گذشته مشروب الکلی دست ساز مصرف کرده اند در صورت داشتن علایم تهوع و استفراغ، سردرد، سرگیجه و تاری دید سریعاً به بیمارستان مراجعه کنند چرا که اکثر فوتی ها به دلیل  تأخیر در مراجعه به بیمارستان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه