English

هدایت باند تهیه و توزیع مشروب دست‌ساز از زندان/دستگیری سه تن از اعضای این باند در بندرعباس

فرمانده ی انتظامی هرمزگان گفت: سردسته ی اصلی باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در زندان است و از آنجا اقدام به تهیه و واردکردن الکل از تهران می‌کرده است.

هدایت باند تهیه و توزیع مشروب دست‌ساز از زندان/دستگیری سه تن از اعضای این باند در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سردار عزیزاله ملکی» ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با مراجعه شهروندان بندرعباسی به مراکز درمانی و اعلام مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز، موضوع بلافاصله در دستور کار تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از پیگیری‌ها و بررسی‌های میدانی متوجه شدیم که تمامی مصدومان از یک منبع اقدام به خرید مشروب کرده اند که توانستیم در این رابطه یک زن و شوهر را که سازنده این مشروبات الکلی بودند بازداشت کنیم.

فرمانده ی انتظامی هرمزگان ادامه داد: این زوج خانه را به کارگاهی جهت تهیه و ساخت مشروبات الکلی تبدیل کرده  و از آنجا اقدام به تولید و توزیع مشروب می‌کردند.

ملکی با اشاره به اینکه این باند توسط یکی از متهمین از زندان هدایت می شده تصریح کرد: در بازجویی از این افراد مشخص شد که سردسته ی اصلی این باند در زندان است و از آنجا اقدام به تهیه و واردکردن الکل از تهران می‌کرده است. 

وی خاطر نشان ساخت: در این ارتباط تا کنون سه تن بازداشت شده اند که پس از انجام مراحل بازجویی پرونده به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.

به گزارش موج، در دو روز گذشته 120 نفر از شهروندان بندرعباسی به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

 

تا کنون 10 نفر جان خود را از دست داده اند و حال برخی دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه