English

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس مطرح کرد؛

احداث پیاده روی ایمن در آرامستان بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از احداث مسیر ارتباطی در محوطه آرامستان خبر داد.

احداث پیاده روی ایمن در آرامستان بندرعباس
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علیرضا بهمن‌نژاد بندری» در تشریح این خبر اظهار کرد: احداث مسیر ارتباطی ایمن، در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور عابران پیاده یکی از اولویت‌های این سازمان است.
رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه تاکنون حمل متوفی از ساختمان غسالخانه تا محل نمازخانه از مسیر عبور و مرور وسایل نقلیه صورت می‌گرفت، بیان کرد: با توجه به نیاز این پروژه و با هدف پیشگیری از بوجود آمدن اختلال در تردد وسایل نقلیه و تردد شهروندان، این سازمان در راستای رفاه و آسایش شهروندان این مسیر ارتباطی را احداث کرده است.
وی احداث مسیرهای ارتباطی ایمن، پیاده‌رو سازی و ایجاد فضای مناسب برای عابران پیاده، از لحاظ زیباسازی و حفظ امنیت عبور و مرور آنان را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این مسیر تردد با مساحت 660 متر مربع از محل اعتبارات داخلی سازمان و با همت و تلاش کارکنان این سازمان اجرا شده است.
این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه پروژه هم‌سطح سازی قطعات آرامستان با هدف سامان‌دهی، زیباسازی و سهولت تردد شهروندان آغاز شده است، گفت: هم‌سطح سازی قطعه 23 با مساحت 5 هزار متر مربع و تعداد 648 نفر متوفی و قطعه 24 با مساحت 2500 متر مربع و تعداد 375 نفر متوفی در این قطعات دفن شده‌اند، در دست اقدام است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه