English

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان :

دانشکده داروسازی فرصتی ارزشمند برای جذب دانشجوی خارجی در گیلان است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدیدی از دانشکده‌های داروسازی و دندانپزشکی در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت، ضمن بررسی آخرین وضعیت آموزشی و اداری آن‌ها در توصیه‌‌ای به اعضای هیئت علمی، خواستار فتح مرزهای دانش و هدایت پژوهش‌ها در جهت تولید محصول شد.

 دانشکده داروسازی فرصتی ارزشمند برای جذب دانشجوی خارجی در گیلان است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با همراهی دکتر کورش دلپسند، سرپرست دانشکده داروسازی از بخش‌های آموزشی، اداری و پشتیبانی دانشکده داروسازی بازدید کرد.
وی در یکی از کلاس‌های آموزشی دانشکده داروسازی حضور یافت و از نزدیک کمیت و کیفیت آموزشی را مورد بررسی قرار داد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در نشستی با هیئت رئیسه و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشکده داروسازی، آخرین وضعیت آموزشی، پژوهشی، مدیریتی، مالی، اداری و نیروی انسانی را مورد بررسی و پایش قرار داد.
آشوبی با اشاره به توانمندی اعضای هیئت علمی در دانشکده داروسازی، گفت: تمام پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های اعضای هیئت علمی باید منجر به تولید محصول فناورانه و خلاقانه شود.
وی با اشاره به تحمیل هزینه‌های هنگفت حوزه آموزش به ویژه در تنوع تخصص‌های علوم پزشکی گیلان، گفت: کمبود سرم، معضلات زیست محیطی، فقدان برخی از داروهای خاص باید با همت دانشمندان و اعضای هیئت علمی موجود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حل و برای مردم فراهم شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به توجه دولت در زمینه طب سنتی و داروهای گیاهی، خاطرنشان کرد: اقلیم گیلان، ظرفیت بسیار خوبی در جهت پرورش و فرآوری دارو‌ها با پایه گیاهی دارد و باید در دوره کنونی تقویت شود.
 آشوبی، دانشکده داروسازی را فرصتی ارزشمند در جذب دانشجوی خارجی دانست و گفت: علاوه بر توسعه خدمات آموزش بین‌المللی، می‌توان زمینه را برای صادرات دانش و فناوری، تولید ایرانی و فرهنگ فاخر ایرانی را در دانشکده داروسازی شاهد بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در حوزه ریاست دانشکده دندانپزشکی رشت نیز حضور یافت و برخی از مشکلات و معضلات آموزشی، پشتیبانی و اداری دانشکده را با حضور دکتر طائفه دولّو- رئیس دانشکده و اعضای هیئت رئیسه مورد بررسی قرار داد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه