English

معاون استاندار کردستان:

کارگران در تحقق رشد تولید نقش بی‌بدیلی دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: کارگران در تحقق رشد تولید در بخش های مختلف نقش بی بدیل و تاثیرگذاری دارند بنابراین این قشر باید همواره مورد توجه قرار گیرند.

کارگران در تحقق رشد تولید نقش بی‌بدیلی دارند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، مهدی رمضانی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر در شهرستان سقز با اشاره به اینکه نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور به یادماندنی است، اظهار کرد: کارگران موتور محرکه و نقطه عطفی مهم در سازندگی اجتماع هستند.

وی با اشاره به اینکه کارگران در تحقق شعار سال و رشد تولید، نقشی بی بدیل دارند، افزود: جامعه کارگری ایران اسلامی، همواره در آزمون‌های سخت و برهه‌های تاریخی، سربلند بیرون آمده و دشمنان را نا امید کرده‌ است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در این مراسم روز جهانی کارگر را روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی توصیف کرد که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه محسوب می شوند.

جعفر توان خواستار تکریم کارگران توسط اجتماع، کارفرمایان و مسئولان شد و گفت: بستر سازی برای ارتقای مهارت آموزی در حوزه کار، کاهش حوادث ناشی از کار، توجه به مسایل رفاهی، ارتقای منزلت کار در جامعه و بازگشت کارگران به سرکار از راه صلح و سازش بین کارگر و کارفرما از مسائل مهمی است که باید به آنها توجه ویژه شود.

در پایان این مراسم از جمعی از کارگران شهرستان سقز با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی