English

رژه خودرویی نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد

مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور صبح سه شنبه در سنندج برگزار شد.

رژه خودرویی نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ رژه نیروهای مسلح در سنندج صبح امروز در بلوار آزادگان آغاز شد و نیروهای مسلح با رژه خودرویی، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی در معرض دید حاضران قرار گرفت.

 

ارتش وفادار به نظام، انقلاب و ولایت

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران وفادار به نظام، انقلاب و ولایت است و باید به این افتخار کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این چهل و اندی سال از عمر انقلاب خود را نشان داده که وفادار به نظام مقدس، به انقلاب و ولایت است که شهید صیاد شیرازی جلوه بارزی از این موضوع است و باید به این افتخار کرد.

وی معنویت را یکی دیگر از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد که چنین ویژگی ای در قبل از انقلاب نبوده است، افزود: بنده بارها از نزدیک، چه در زمان جنگ و اکنون نیز دیده ام که ارتشیان ملتزم به دین، اخلاق و اعتقادات هستند و انسان های پاک سرشت و پاک نیتی هستند ضمن اینکه احساس مسوولیت در خدمت به مردم در این نیرو بالاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: ارتش چه از لحاظ نظامی و چه وقایع غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، ارتش در خدمت به مردم در کنار سایر نهادها قدم برداشته و فقط در وظایف سازمانی خود خلاصه نشده است و این قابل تقدیر است.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: اقتدار در ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و فرماندهان و شاکله ارتش از چنان اقتداری برخوردار هستند که مشاهده می کنیم در حالی در بسیاری از دول در بلادهای اطراف ما دچار فروپاشی شده اند اما ارتش ما با صلابت و ایجاد امنیت پایدار در خدمت مردم است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و صلابت در مسیر ایجاد امنیت با تمام وجود در عرصه حاضر است، بیان کرد: سپاهیان و نظامیان در ایران در عرصه های نظامی، انتظامی و ... همواره دژ محکم مردم، زینت زمامداران و مایه عزت دین و امنیت هستند و کار مردم جز به آن استوار نمی شود.

 

ارتش در کردستان در اوج آمادگی رزمی قرار دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این مراسم گفت: بنده به عنوان خادم مردم و ارشد ارتش در کردستان اعلام می کنم ارتش این استان نیز به تبع کشور در اوج اقتدار، صلابت و آمادگی رزمی قرار دارد.

امیر حمیدرضا رحمت پور با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خصوصا نیروهای چهارگانه امروز در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند، افزود: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تغییر در سازمان رزم خود و ایجاد و تشکیل یگان های متحرک هجومی، واکنش سریع، یگان های نیروی مخصوص، نیروهای مکانیزه و توپخانه با اقتدار از تمامیت ارضی کشور دفاع می کند.

وی اظهار کرد: نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران نیز با ساخت ناوچه و ناوشکن های مختلف مثل ناوشکن جماران صلابت خود را به رخ دشمنان کشیده و در آب های آزاد و بین المللی و اقیانوس ها به دریانوردی و دفاع از صیانت و دستاوردهای انقلاب می پردازد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان ادامه داد: در نیروهای هوایی جمهوری اسلامی ایران نیز با احداث پایگاه های زیرزمینی و مراکز زیرزمینی و پهپادی آسمان ایران را در اوج امنیت قرار داده و هر کسی قصد تعرض و حمله به آسمان ما را داشته باشد مثل برق بر آنان می تازند.

امیر رحمت پور یادآور شد: در نیروی پدافند قهرمان ما با ساخت سامانه های پدافند موشکی، آسمان ایران را به عنوان امن ترین آسمان جهان به رخ جهانیان می کشد.

وی بیان کرد: بنده به عنوان خادم مردم و ارشد ارتش در کردستان در روز حماسه آفرینی های ارتش قهرمان اعلام می کنم ارتش در این استان نیز به تبع کشور در اوج اقتدار، صلابت و آمادگی رزمی قرار دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان گفت: امروز ارتش ما با قامت استوار در جهان می درخشد و ما ارتشیان ضمن تجدید پیمان با آرمان های نظام، صراحتا اعلام می کنیم که نیروهایمان در اوج صلابت بوده و برای دفاع از مرزهای کشورمان آمادگی هرگونه ماموریت را در این خطه مرزی دارد.

امیر رحمت پور افزود: ما همواره حافظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و جان خود را برای دفاع از امنیت و مرزها تقدیم خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه