English

فراخوان ثبت‌نام در دوره آموزش ایده‌یابی حوزه هنری منتشر شد

مجموعه خیمه(بانوان هنرمند انقلاب اسلامی) با مشارکت باشگاه هنرپژوهان جوان حوزه هنری فراخوان ثبت نام در دوره آموزش ایده یابی را منتشر کرد.

فراخوان ثبت‌نام در دوره آموزش ایده‌یابی حوزه هنری منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجموعه خیمه(بانوان هنرمند انقلاب اسلامی) با مشارکت باشگاه هنرپژوهان جوان حوزه هنری دوره «آموزش ایده یابی» را برگزار می کند. در این دوره که با حضور استادان این عرصه برگزار خواهد شد، هنرجویان در مباحثی چون تدریس مباحث«کتاب دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی توسط محمد حسین نیرومند»، کارگاه اجرای ایده ها توسط محمد حسین نیرومند، اصول رسیدن به ایده های نو در طراحی جلد توسط مجید زارع، اصول رسیدن به ایده های نو و کاراکتر جدید توسط سارا خلیلی، تکنیک های اجرا و رساندن ایده به مرحله اجرا توسط محمدرضا دوست محمدی شرکت می کنند.

هنرجویان پس از دستیابی به ایده های مناسب در کارگاه هایی دو روزه به اجرای ایده های خود می پردازند. در انتهای دوره نیز آثار طراحی شده توسط هنرجویان در یکی از گالری های حوزه هنری به نمایش گذاشته خواهد شد.

این کارگاه آموزشی در ۶ جلسه ۳ ساعته و ۲ کارگاه ۱روزه از تاریخ ۳۰تیر ماه در سرای شهید آوینی واقع در انتهای خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، ساختمان پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی، طبقه دوم برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر