پایانی بر یک انتظار؛
محور مهریز، مروست - خاتم کارگاه بزرگ راهداری و روکش آسفالت شده است
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان یزد گفت: محور مهریز، مروست - خاتم که طی سالها بهدلیل ترافیک سنگین ناوگان ترانزیتی دچار فرسودگی زیرساختی شده بود، اینک به کارگاه بزرگ راهداری و نگهداری و روکش اسفالت تبدیل شده است.
به نقل از راهداری، محمد رستگاری، مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان یزد اظهار کرد: این محور که چندین سال زیر بار ترافیک فوقسنگین وسایل نقلیه مستهلک شده بود، اکنون و با فعالیت پنج اکیپ راهداری در حال مرمت، بهسازی و ایمنسازی است.
وی افزود: طی ۱۸ ماه گذشته و با وجود محدودیت منابع اعتباری، برنامهریزی برای این آسفالت و بهسازی محور و تحقق مطالبه نجیبانه مردم مروست و خاتم، در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان یزد از اصلاح ۸۰ درصد نقاط بحرانی و عامل اصلی تصادفات و نارضایتی در این محور خبر داد و افزود: با وجود محدودیتهای مالی ناشی از جنگ و شرایط اقتصادی، اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی در قالب چهار قرارداد پیمانکاری بزرگ به این پروژه اختصاص یافته است.
رستگاری تأکید کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تأمین حفظ ایمنی تردد کاربران جادهای، فعالیت عمرانی در این پروژه حتی یک روز کار بهدلیل مسائل مالی متوقف نشده است.
وی عنوان کرد: با استفاده از نسخههای خاص مهندسی متناسب با نوع خاک و میزان ترافیک در این محور، عملیات بهسازی مسیر با رویکرد ماندگاری بالای آسفالت در حال انجام است.
ارسال نظر