English

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان برای سفرهای اربعین حسینی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای شریانی،اصلی، فرعی و روستایی استان برای آماده‌سازی این محورها جهت سفرهای اربعین حسینی خبر داد.

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان برای سفرهای اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۵۲ اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع ۲۱ نقطه پرحادثه‌ با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح می‌باشند.

وی تصریح کرد: امسال یک دستگاه خط‌کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو اکیپ خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط‌کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود.


وی اظهار داشت: در راستای رفع نقاط پرحادثه هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به‌زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.


آهکی در پایان گفت: از جمله اکیپ‌های فعال در سطح راه‌های استان همدان شامل اکیپ‌های نصب و تعمیر تابلو و علائم، نصب و تعمیر گادرریل، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چاله‌گیری و لکه‌گیری، تعمیر و ساخت ابنیه فنی، احداث و تکمیل زیرگذر، آزاد سازی حریم، گشت‌های راهداری، رنگ آمیزی سرعتکاه و تقاطع ها، نصب و تعمیر چراغ های چشمک زن، شیار لرزاننده، و اکیپ های تعریض راه و پل می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه