English

تشکیل کمیسیون‌ ویژه پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در نوروز ۱۴۰۳

در اجرای طرح نوروزی و با هدف رعایت قوانین و مقررات و اطمینان ‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران، کمیسیون‌‌های ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی در حال فعالیت هستند.

تشکیل کمیسیون‌ ویژه پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، حجت‌الله فلاح سرپرست دفتر حقوقی این سازمان از برگزاری کمیسیون ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور و رسیدگی به‌هنگام به تخلفات احتمالی شرکت‌ها و موسسات حمل و‌ نقل عمومی بین‌شهری مسافری خبر داد.


وی با اشاره به تشکیل قرارگاه طرح نوروزی با هدف افزایش اثربخشی نظارت‌های مؤثر در خصوص نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، عنوان کرد: در این راستا به ادارات راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور ابلاغ شده است، با تشکیل کمیسیون ویژه ماده ۱۲، نسبت به رسیدگی و اتخاذ تصمیمات قانونی درباره تخلفات احتمالی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری اقدام کنند.


سرپرست دفتر حقوقی سازمان تأکید کرد: به این ترتیب همزمان و همسو با اقدامات نظارتی در دفاتر نمایندگی سازمان راهداری در پایانه‌های مسافری، این کمیسیون‌ ویژه روند رسیدگی را انجام داده و در صورت احراز تخلف، با شرکت یا مؤسسه متخلف به صورت قانونی برخورد می‌کند.


فلاح افزود: در حقیقت کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است.


وی تصریح کرد: در راستای اثربخشی اهداف ترسیم شده در این‌باره و با توجه به اهمیت رسیدگی به‌هنگام به تخلفات شرکت‌های حمل و‌ نقل عمومی مسافر جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۳، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگوی سریع به شکایات مسافران در سراسر کشور فعال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه