English

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

اعتبارات راهداری استان اردبیل در دولت سیزدهم ۵۰ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: اعتبارات پروژه‌های عمرانی راهداری استان اردبیل در دولت سیزدهم ۵۰ درصد افزایش یافته است.

اعتبارات راهداری استان اردبیل در دولت سیزدهم 50 درصد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، داریوش امانی در محل برگزاری پویش "چشم به راهیم" در مجتمع خدماتی رفاهی قره قشلاق در کیلومتر ۶۳ محور اردبیل – سرچم افزود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم اعتبارات پروژه‌های عمرانی راهداری در استان در مقایسه با دوره قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های استان انجام شده است، اظهار کرد: اجرای روکش آسفالت، نصب علایم، اجرای نیوجرسی، تعریض جاده، نصب تجهیزات روشنایی و رفع نقاط پرحادثه از جمله این اقدامات است.

وی بیان کرد: امسال هم مثل سال‌های گذشته برای اجرای طرح‌های عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله بهسازی و اجرای روکش آسفالت و راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان اردبیل اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: پیش از این هیچ مجتمع خدماتی رفاهی در مسیر اردبیل - سرچم وجود نداشت اما در حال حاضر چهار مجتمع خدماتی رفاهی در این مسیر احداث و راه‌اندازی شده است.

امانی با اشاره به احداث و راه‌اندازی سه باب نمازخانه بین‌راهی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جاده اردبیل - سرچم ادامه داد: یک باب نمازخانه دیگر در این جاده کلنگ‌زنی شده که قرار است تا پنج ماه دیگر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های جاده اردبیل - سرچم اظهار کرد: عملیات تعریض این مسیر و تبدیل آن به بزرگراه در قطعات مختلف در دست اجراست و چندی قبل بخشی از باند دوم زیربار ترافیک رفت و الان هم پروژه فعال است و امیدواریم به تدریج بقیه مسیر هم تبدیل به بزرگراه شده و شاهد ارتقای ایمنی در این راه ارتباطی باشیم.

 

سه میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند

رئیس سازمان راهداری و حل و نقل جاده‌ای گفت: از زمان آغاز تعطیلات نوروز تاکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان عمومی جاده‌ای جابجا شدند.

امانی افزود: در تعطیلات نوروزی امسال جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در کل کشور ۱.۶ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه سفرها در هفته دوم تعطیلات نوروز روند افزایشی داشته است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال تا پایان تعطیلات نوروزی جابجایی مسافر نسبت به پارسال حدود سه درصد افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای پویش "چشم به راهیم" در سراسر کشور بیان کرد: اجرای این طرح با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش سوانح جاده‌ای از ۲۵ اسفندماه سال گذشته با آغاز سفرهای نوروزی، در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان راهداری و حل و نقل جاده‌ای ایجاد نشاط و شادابی در بین مسافران، کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده‌کنندگان از خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در سفرهای نوروزی به ویژه ایام ماه مبارک رمضان و ترغیب رانندگان به توقف وسایط نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی را از جمله دیگر اهداف برگزاری این پویش در جاده ها عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه