English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان

ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در راستای جذب سرمایه‌گذاران در دستور کار است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران، توسعه و ایجاد چندین شهرک و ناحیه صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در راستای جذب سرمایه‌گذاران در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، هاشم علایی گفت: مسیر توسعه صنعت استان و رونق کسب و کار، در گرو توسعه شهرک‌های صنعتی است که باید تلاش شود با تملک اراضی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

علایی نصریح کرد: زمانی که سرمایه‌گذاری وارد استان شده و قصد ایجاد واحد تولیدی را دارد، تامین زمین اولین نکته‌ای است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: موارد فنی مانند تامین زیرساخت‌ها و ارتقای خدمات، بسیار حائز اهمیت است که در حال حاضر بیش از 20 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

علایی افزود: ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در حوزه صنعت، به عنوان یک اصل اساسی همواره مورد تاکید شرکت شهرک‌های صنعتی و مسئولان بوده است که در این زمینه تلاش بر این است تا واحدهای تولیدی بدون کمترین دغدغه‌ای، زمینه‌های ایجاد فرصت‌های شغلی در استان را فراهم سازند که البته ممکن است در این مسیر کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در کنار توسعه اراضی، تخصیص اعتبارات نیز برای تامین زیرساخت‌ها بسیار مهم است که خوشبختانه نگرش مسئولان استانی به توسعه شهرک‌های صنعتی همواره با نگاه مثبت بوده است.

وی شهرک‌های صنعتی را بهترین مکان ممکن برای حضور سرمایه‌گذاران برشمرد و افزود: واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط، ارائه تخفیف‌های پیش از موعد بهره‌برداری برای مناطق کمتر توسعه یافته و ارائه انواع بسته‌های حمایتی را از جمله مشوقاتی برشمرد که برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه