English

الزام ثبت اطلاعات مسافران نوروزی در سامانه صورت‌‌ وضعیت برخط

هم‌زمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ (از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) دریافت اطلاعات مسافران حمل‌ و نقل جاده‌ای در پایانه‌های فروش حضوری بلیط، درگاه‌های اینترنتی و ثبت در سامانه صورت‌ وضعیت برخط الزامی شده است.

الزام ثبت اطلاعات مسافران نوروزی در سامانه صورت‌‌ وضعیت برخط

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، حسین متولی حبیبی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان به اطلاع‌رسانی‌ها در این باره در تابلوهای پایانه‌های مسافربری تهران و شهرستان‌ها اشاره و عنوان کرد: بر اساس بخشنامه اعلامی به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور، صدور بلیط اتوبوس برای مسافران منوط به درج کدملی، تاریخ تولد و تلفن همراه سرپرست است.

متولی حبیبی با اشاره به اخذ کد رهگیری سفر در سامانه صورت وضعیت برخط، بیان کرد: بر این اساس امکان اخذ همزمان بلیط‌های متعدد به نام یک نفر از طریق یک یا چند شرکت مسافربری امکان پذیر نبوده و به ازای تهیه بلیط برای هر صندلی، اطلاعات یکتا دریافت می‌شود.


وی تأکید کرد: به این ترتیب از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۷ فروردین ۱۴۰۳، در مجموع ۳۸۴ هزار و ۸۰۹ سفر دارای کد رهگیری معتبر با درج اطلاعات ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۵۶۰ مسافر به ثبت رسیده است.


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: از این تعداد سفر، ۱۱۱ هزار و ۶۲۴ سفر با ناوگان اتوبوسی، ۲۵۲ هزار و ۶۲۱ سفر از طریق ناوگان مینی‌بوسی و سواری، ۱۶ هزار و ۷۷۰ سفر دربستی و ۳ هزار و ۷۹۴ سفر بین‌المللی انجام شده است.


وی افزود: اطلاعات مسافران هم‌زمان با شروع طرح نوروزی ۱۴۰۳ از طریق سامانه Soratonline.rmto.ir ثبت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه